Stockholm

Sportlov och jag har knappt jobbat! 😍 Började med tre lediga dagar som utökades med tvĂ„ till dĂ„ i tisdags Ă„kte mamma och jag till Stockholm 😃 Första gĂ„ngen för mig och det var helt underbart. Kan bara tĂ€nka mig hur magiskt det Ă€r pĂ„ sommaren đŸ„° Bara hela resan var sĂ„ mysig. TĂ„gresan upp var nĂ€stan det bĂ€sta 😄 Sitta dĂ€r pĂ„ bra platser, titta ut pĂ„ massa skog och sjöar och bara ha det gött. Älskade sĂ„ mycket! 

Vi hann med mycket. ABBA museet, gick nog hela Gamla Stan, slottet, Drottninggatan och sĂ„ dĂ„ konserten vi gick pĂ„. Perfekt dag helt enkelt. Hoppas pĂ„ att kunna Ă„ka upp igen och vara dĂ€r lite lĂ€ngre 😃 Den hĂ€r lilla resan kommer jag kunna leva pĂ„ lĂ€nge đŸ„°

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

1 christel:

skriven

HÀrligt jag bara Àlskade ABBA museet Jag satte mig ocksÄ i helikoptern haha Kram

Kommentera hÀr: