Moving up

Jag är så kär i min nya lägenhet! Sängen är himmelsk, soffan är gudomlig och att kunna gå från rum till rum är magiskt 😍 Jag längtar till att få komma hem mer än någonsin. Jag har däremot inte haft en hel dag var jag bara är i lägenheten för där är hela tiden något som måste fixas. Alla flyttlådor är nu uppackade. Det som återstår nu är att få ner resterande saker i mitt förråd. Detta ska göras imorgon. Pengar har man ju läckt ut sen man flyttade. Nya grejor som ska köpas till och inget är ju billigt 🙈 Men lägenheten blir bara bättre och bättre!

Jobbet rullar på, jag har fått in en bra rytm nu i den nya lägenheten också. Ikväll var vi på Ekebo Disco med våra kids. I tre timmar, non-stop, dansade vi som bara den! Det är så roligt att se kidsen ha så otroligt roligt. Svettas och skratta som bara 😄 En mycket rolig kväll men ack så lång dag. Närmare 12 h pass för mig men nu är helgen ledig för mig. Den är väldigt späckad däremot. Imorgon ska gamla lägenheten städas vilket jag inte ser framemot 😴 På kvällen ska jag däremot träffa min bästa vän 😍 Seada har gift sig med sin Enis och nu ska vännerna får fira dem med en mysig middag. Jag har inte sett min Seada på över ett år 😭 Men imorgon händer det och som jag längtar! 🙏🏼 Söndag ska mamma och jag till Ikea bland annat för att köpa in mer till lägenheten vilket kommer kosta mig ännu mer pengar 😬 Men ack så kul det är! 😂

Nästa vecka fortsätter roligheterna! Tisdag åker Hannah och jag till Köpenhamn och ser legendaren Cher! 😍 Satan i gatan så kul det ska bli! 😃 Dans, glitter och en jävla massa sjungande väntar 👏🏼

(null)

1 CHRISTEL:

skriven

såg bilderna så mysigt du har fått det kram

Kommentera här: