😮

En aning mĂ€rklig vecka och om inget annat, en otroligt lĂ„ng vecka! Helgen har varit en lidande process med tanke pĂ„ en min enorma sömnbrist. Torsdag, efter en lĂ„ng dag pĂ„ jobbet och dĂ„ligt med Ă€tande sĂ„ blev jag frĂ„gad om jag kunde Ă„ka in till akuten med pappa. Hans magen skapade problem Ă€nnu en gĂ„ng. Kl 19 var vi inne och hemma kl 01:10 😮 Levde pĂ„ nĂ„gon torr macka och knĂ€ckebröd frĂ„n akutens automat. Inte en av mina bĂ€ttre dagar. Man tror att pappa har en irritation i magslemhinnan och det ska nu utredas ordentligt. Fick bra lĂ€kare den hĂ€r gĂ„ngen för en gĂ„ng skull, som gjorde nĂ„got sĂ„ enkelt som att förklara vad som hĂ€nder hĂ€rnĂ€st! Det Ă€r inte sĂ„ jĂ€vla mycket man krĂ€ver i akuta situationer och inte ens det kan de leverera  majoritet av gĂ„ngerna.  

Det var bara upp nĂ€sta dag och jobba 9h och med en kollega som aldrig varit pĂ„ min avdelning. En bra kollega förövrigt men nĂ€r de inte kan ens kids sĂ„ betyder det alltid extra jobb. Och sedan var resten av helgen tuff att ta sig igenom. Lördagen var det 11 h jobb och ytterst tidig morgon. SĂ„ sömn har varit en bristande vara. DĂ€remot har helgen gĂ„tt vĂ€ldigt bra och idag pĂ„ en ledig söndag fick jag ligga pĂ„ stranden hela dagen med favoriten. BĂ„de avslappning och sol pĂ„ en och samma dag đŸ™đŸŒ

Imorgon Ă€r det jobb igen och jag jobbar bara veckan för nĂ€sta helg Ă€r min lediga helg 😍 Och varje dag Ă€r ett steg nĂ€rmare semestern! Can’t come fast enough! đŸ™đŸŒ


Kommentera hÀr: