Semesterbubbla 💕

TvĂ„ dagar kvar av min semester och som vanligt har det gĂ„tt alldeles för fort. Men jag har haft det helt fantastiskt. Trots att jag fick en slĂ€nga av influensan nĂ€r jag kom hem frĂ„n London sĂ„ har semestern varit sĂ„ skön. Sjukdomen fick mig faktiskt att vila upp mig 😄 London dĂ€remot...vad ska jag sĂ€ga...jag blev ju inte MINDRE förĂ€lskad i staden 😍 Vi hade 5 otroliga dagar i denna fantastiska stad och sĂ„g en massa nytt men Ă€ven lyckats Ă„terbesöka andra platser 😊 

Vi begav oss Ă€ven utanför London och in till kuststaden Brighton! Wow! SĂ„ otroligt piktureskt och en hĂ€rlig autmosfĂ€r. TurkosblĂ„tt hav och en pir som levde upp till förvĂ€ntningarna. Efter 4 gĂ„nger i England sĂ„ fick jag Ă€ven Ă€ntligen provat deras fish ’n’ chips som var vĂ€ldigt smarrigt. Jag hade nĂ€stan glömt kĂ€nslan av att gĂ„ en solig kvĂ€ll lĂ€ngs South Bank och Themsen men blev snabbt pĂ„mind nĂ€r det blev en mysig promenad med massa mĂ€nniskor och glass 😋 Covent Garden fick ocksĂ„ Ă€ntligen ett besök och ja, jag finner inga ord till hur mysigt och underbart det var. Live upptrĂ€dande var du Ă€n vĂ€nde dig och ovanliga smĂ„ marknader utspridda överallt. PĂ„ kvĂ€llen sĂ„ fortsĂ€tter livet och suset och man inser snabbt att man skulle kunna försvinna in i den vĂ€rlden en hel dag 😍 Att vi inte har varit dĂ€r tidigare!

Traditionerna med musikal fullföljdes och en ny tradition kom till: Afternoon Tea! ALLA mĂ„ste prova det om de kommer till England! SĂ„ Ă€ckligt gott alltsĂ„, man orkar inte ens hĂ€lften av det man fĂ„r men om man Ă€r som jag sĂ„ MÅSTE man prova alla kakor som finns pĂ„ tallrikarna 😍 SĂ„ fantastiskt gott och en sĂ„n hĂ€ftig upplevelse. Jag har medverkat i Afternoon Tea i London! đŸ€©

Sista dagen, resedagen, gjorde jag allt i min kraft för att suga in allt med London, försökte vara 100 % nĂ€rvarande och verkligen kĂ€nna att jag var dĂ€r. Jag andades Londons luft, jag gick bland alla vĂ€rldens nationaliteter och jag befann mig i en magisk stad om Ă€n bara för nĂ„gra timmar till. Det var ocksĂ„ som om min kropp ville ha en fantastisk upplevelse för inte förrĂ€n jag landade pĂ„ dansk mark sĂ„ bröt min förkylning (som sedan led till influensa) ut som hade legat pĂ„ lur. Kroppen visste att detta var en resa vĂ€rd att uppleva med bĂ„de alerthet och alla 5 sinnena đŸ™đŸŒ

Nu Ă€r det snart tillbaka till jobbet, kaoset och den riktiga vardagen. Vill jag? Nej! Jag har haft det för bra sĂ„ tiden har flugit förbi, jag har haft det för bra för att vilja lĂ€mna bubblan. Jag ska stanna sĂ„ lĂ€nge jag kan och ta mig till havet och stranden de sista 48 h och hoppas pĂ„ att denna bubbla har gett mig energi att orka en hel höst av vardagsliv❀

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)















Kommentera hÀr: