Happy Death Day

Jag slapp 13 h! 😅 Olika omstĂ€ndigheter gjorde sĂ„ att det inte behövdes tvĂ„ personal pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ klockan 16 fick jag gĂ„ hem 😍 Jag var mentalt förbered pĂ„ 13 h men jag kan nog inte beskriva kĂ€nslan av att gĂ„ hem nĂ€r min dag-kollega gick hem 😃 Hela stormiga lördagskvĂ€llen spenderade jag i min saccosĂ€ck och framför ett Will & Grace maraton 😁

Min förkylning kan jag ju tala om att tagit ett riktigt grepp! Har varit ganska sĂ„ bra under arbetstider men i lördagskvĂ€ll kom och gick smak och doftsinnet och söndag dag var det borta mer Ă€n det var nĂ€rvarande. Idag har hostan ocksĂ„ visat sig 😑

Den hĂ€r mĂ„ndagen har jag som kureringsdag. Men lediga dag igĂ„r spenderade jag i Helsingborg med mat och bio 😍 Vi sĂ„g "Happy Death Day". En vĂ€ldigt bra film faktiskt. Jag förvĂ€ntade mig att jag skulle tycka den var jobbig i och med det Ă€r en upprepningsfilm men den var faktiskt rĂ€tt spĂ€nnande 😊 Skulle rekommendera den!

(null)



Kommentera hÀr: