Ångestladdat 😳

Jag har en sĂ„dan Ă„ngest hĂ€r till kvĂ€llen 😏 Imorgon ska vi sitta (förhoppningsvis för sista gĂ„ngen) med vĂ„ra scheman. Vi ska alltsĂ„ lĂ€gga vĂ„rt eget schema de kommande 6 veckorna efter den 25 september. Det Ă€r ett otroligt Ă„ngestladdat moment dĂ„ alla behöver nĂ„ sin procentgrad och undvika att komma minus. Vi har mindre ungdomar nu nĂ€r tvĂ„ av vĂ„ra att slutat vilket betyder att dĂ€r Ă€r fĂ€rre turer. Detta gör att vi kommer fĂ„ otroligt svĂ„rt att fĂ„ ihop ett schema. Vi kommer fĂ„ ta utav vĂ„r flextid. SĂ„ det Ă€r vĂ€ldigt Ă„ngestladdat och dĂ€r Ă€r inget jag hatar mer Ă€n att behöva vara först till kvarn...😑 SĂ„ mĂ„tte det gĂ„ smĂ€rtfritt och enkelt!

SjĂ€lva dagen idag hade varit vĂ€ldigt bra. Jag var med pĂ„ mitt första habiliteringsmöte. Jag Ă€r kontaktperson för den hĂ€r ungdomen och dĂ„ blir man inbjuden till nĂ€tverksmöten för att alla insatser ska kunna samarbeta och jobba likartat med ungdomen. Jag kĂ€nde mig vĂ€ldigt vuxen 😂🙈 Nu representerade man verkligen en insats och hade inflytan 😋 VĂ€ldigt roligt att fĂ„ ta del av det!

Som sagt, imorgon blir en skitförmiddag som bara ska vara över. Jag vill fĂ„ det överstökat fort som fan!!! 😑

Kommentera hÀr: