Jobb igen

Hello Hello! Jag har fullt upp med att njuta av lediga dagar! 😁 Jag trĂ€ffade min andra Hannah för nĂ„n dag sen och fick oss en hĂ€rlig eftermiddag. Det Ă€r sĂ„ synd att vi inte ses lika ofta lĂ€ngre nu nĂ€r vi bĂ„da jobbar. Men man fĂ„r ta alla chanser man kan fĂ„ 😉 Imorgon bryts dĂ€remot min ledighet. Jag skulle jobba ett kvĂ€llspass men det har blivit Ă€ndrat i veckan. Chefen behövde att jag kom in tidigare och helt plötsligt blev mitt 5 h pass till ett 10 h pass! Men det blir goa pengar det med 😝 Jag kan ju faktiskt inte klaga heller nĂ€r jag har haft tur med min ledighet och kommer ha det Ă€ven under midsommarveckan. SĂ„ det Ă€r bara att sĂ€tta pĂ„ ett leende och jobba pĂ„! 😉 Jag tackade nej till ett 8 h pass pĂ„ söndag just för jag lovat farmor att komma ner pĂ„ mors dag. Men det Ă€r jobb som gĂ€ller mĂ„ndag sĂ„ jag missar inte sĂ„ mycket 😜 Jag har blivit rĂ„nad flera gĂ„nger att ta alla lediga dagar jag kan för det kommer uppskattas nĂ€r man jobba ihjĂ€l sig pĂ„ sommaren! SĂ„ jag gör mitt bĂ€sta 😁

Kommentera hÀr: