20 års fest 😃

Gårdagen tog på alla mina krafter. Var uppe 6 för att infinna på jobb kvart i 7 för att sedan jobba till 4. Det blev också lite av ett stressat och motionerande avslut på passet som lämnade mig rätt mycket uppe i varv! Men där var ingen vila utan det bar direkt av till Bjuv för att fira att Nelly nu är 20! 😃 Vi åt och drack gott och även om kroppen sa att jag var för trött för att festa så gjorde jag det ändå. Det var sjukt roligt och idag har det resulterat till att jag har sovit en bra del av dagen och sedan bara blivit kvar i sängen och sett film. Precis som det ska vara 😃 Det var en toppen fest! Jag insåg inte hur trött jag var förrän jag varit seg hela söndagen 😉 Men det är en skön trötthet 😉 

Nu när jag har lite serie torka så att jag övergått till film. Just nu tar jag mig igenom Jessica Langes repertoar av filmer! Än så länge är det lite blandat, där är några bra men också några dåliga dock är hennes framträdande klockrent oavsett vad. Imorgon är en ledig dag så varför inte fortsätta på samma tema 😉 

Love to you all 😘



Kommentera här: